Rant about

ez a blog arról szól, amivel úton útfélen találkozom, meg arról amivel nem találkozom, de van hozzászólásom. a hejesírást nem ér fikázni, minden egyébhez tessék csak hozzászólni.

Facebook

Címkék

reklámozzunk

2011.07.16. 12:35 | Ideges48 | Szólj hozzá!

szépen kezdődik ez a mai nap. tegnap este/ma hajnalban még ittam magamba a tudást, hogy én is okos blogszaki legyek. olyanokat is írtak sokan, hogy hát ezzel a bloggolással pénzt is lehet ám keresni. gondoltam okés, akkor hirdessünk egyet, ugyan mi bajom lehet belőle?

uccu neki irány a gugli. gugli nekem barátom, rögtön mondta is: hogy itt ez az adszensz! ezzel majd biztosan jó gazdag leszek, gyorsan regisztráltam is pici blogom, írták is rögtön, hogy egy-két héten belül meglesik, hogy mit alkotok itt és ha teccik nekik, akkor pakolnak rá frankó hirdetéseket és kapok egy zsák pénzt. mint aki jó végezte dolgát, el is tettem magam másnapra.

ma hajnali fél tizenegykor ki is pattantam ágyamból: no lássuk mi történt a nagyvilágban. néztem is nagy kerek szemekkel: emil a guglitól... szombaton reggel? ugyan mit írhat nekem így kora reggel a hétvégén?

a kicsiny levél annyit tartalmazott, hogy sajnálattal közlik, hogy blogom nem felel meg a követelményeiknek, ezért nem tesznek fel hozzám hirdetéseket és így bizony nem is lesz a nagy zsák pénzemből semmi. hmm most lekonyult a szám széle... csórón halok meg...

kicsit lekonyult a szám széle. aztán persze rájöttem igazából ez nem újdonság, elvégre világválság meg minden. nem túl őszinte mosollyal az arcomon fogtam is magam és turkáltam is pár képet a netről hogy felvidítsam magam, meg persze azt a három és fél látogatómat :)

Címkék: agymenések

A bejegyzés trackback címe:

https://rantabout.blog.hu/api/trackback/id/tr13072006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása