Rant about

ez a blog arról szól, amivel úton útfélen találkozom, meg arról amivel nem találkozom, de van hozzászólásom. a hejesírást nem ér fikázni, minden egyébhez tessék csak hozzászólni.

Facebook

Címkék

állás hirdetés

2011.08.22. 10:41 | Ideges48 | Szólj hozzá!

a munka vállalók nincsenek kiszolgáltatva.

újsághirdetés: x városban C kategóriás gépkocsivezetőt keresünk, jelentkezni az x számon lehet munkaidőben. csak így ennyi...

semmi cégnév, csak egy mobilszám. biztosan valami kisebb maszek éhbérért valami ótvar melót kínál. ugye ha jó a pénz, vagy jó a munkahely, akkor ott csak örökölni lehet a helyet, az ilyet meg sem hirdetik. 

veszteni valóm nincs, ugyan mi bajom lehet? hívjuk csak fel!

kedves nő hang. nem mutatkozik be, nem mondja el milyen cég. nem baj majd kitalálom. közben elmondja, hogy most csak az adataim veszi fel és ha kiválasztanak, akkor majd hívnak, ha nem, akkor nem. -már egy kicsit gyanús, hogy nem maszek- de már kérdez is, én meg mondom hogy ki vagyok, hol lakom, hol dolgoztam utoljára. és ugyan nem kérdezte, de azért azt is elmondtam, hogy milyen jogsim van...

említem, hogy x volán társaságnál buszt vezettem, majd egyszer csak megkérdezi, hogy milyen fizetést várok...

"-mennyi?
 -30!
 -mi 30?
 -mi mennyi?"

kedvesen visszakérdezek, hogy egyáltalán milyen munkáról van szó, mert az égadta világon semmit nem mondott azon kívül, hogy vezetni kell. mit kell vezetni, mit kell vinni, hova kell vinni, mikor kell vinni? apróságok... végre az első infó: áruterítésről van szó, heti 5 nap. mondok neki egy összeget, rögtön vissza is kérdez, hogy milyen nagyobb autót vezettem eddig a buszon kívül...

nha itt már biztos vagyok benne, hogy kicsit sincs képben. ugye C-s jogsi kell és áruterítés, akkor max valami 7.5 tonnásról teherautóról lehet szó (vagy még akkora sem) és a legkisebb városi busz is majdnem a duplája ennek súlyban... azért elmondom neki, hogy 21 tonnás kukásautótól kezdve 3.5 tonnás kisáruszállítóig mindent vezettem és mivel nem kérdezte ezért elmondom azt is, hogy már több mint tíz éve hivatásos sofőr vagyok.

ha nem állásközvetítő lenne, akkor ezt kérdezte volna: mióta, meg hogy milyen jogsim van, esetleg, hogy mennyit vezettem eddig.

még jó, hogy kicsit sincs kiszolgáltatva az ember...

jelentkezhetek egy olyan munkára, amiről semmit nem tudok, csak azt, hogy áruterítés C jogsival. még csak azt sem tudom, hogy kihez, mihez jelentkeztem. csak gondolom, hogy nagy cég, mert közvetítővel dolgozik, aminek megint csak nem tudom a nevét, csak annyit, hogy köze sincs a szakmához...

viszont a jó az egészben, hogy majd vagy visszahívnak, vagy nem...

Címkék: agymenések

A bejegyzés trackback címe:

https://rantabout.blog.hu/api/trackback/id/tr333170528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása