Rant about

ez a blog arról szól, amivel úton útfélen találkozom, meg arról amivel nem találkozom, de van hozzászólásom. a hejesírást nem ér fikázni, minden egyébhez tessék csak hozzászólni.

Facebook

Címkék

esik a zesső

2011.07.28. 13:21 | Ideges48 | Szólj hozzá!

a mai nap kitaláltam: irány a szüleim kertje, méghozzá Babettával :)

amint mentem vagy száz métert, persze hogy nekiáll esni az eső. mondtam is magamban: -háháááá nem cseszel te ki velem, van a kis kosárkámban esőkabátom nekem! szóval mociztam vagy egy órát szakadó esőben.

ahhoz képest, hogy combtól lefelé teljesen szétáztam, rettenetesen élveztem. fülig érő vigyorral értem haza.

szóval megvan a tuti recept: ha rád szakad a depresszió, akkor be kell szerezni egy ien kis csettegőt, lehetőleg 30 évnél idősebbet. olyat ami vagy megáll, vagy nem, aztán gyerünk egy kis túrára vele, akár szakadó esőben is.

ha ettől nem lesz jobb kedved, akkor semmitől :)

Címkék: agymenések

A bejegyzés trackback címe:

https://rantabout.blog.hu/api/trackback/id/tr493106967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása